Ett projekt på G!


Idag är det en söndag, en helt vanlig söndag..fast kanske en av dom bästa på ca. 2 månader!
Däremot har det ju såklart sina nackdelar också, eftersom jag är arbetslös, sjuk och bosatt i "ingenmansland" ungefär!

Jag har äntligen börjat på mitt "projekt" är dock ingen höjdare på att rita, men med lite hjälp så kanske det kan bli något..
haha! Jag har iaf mina idéer i huvudet, dom flesta kommer upp i mina tankar sent på nätterna när jag inte kan sova och pysslar med massa annat onödigt som jag kanske kan vända till något bra istället..

Åh, jag hatar att vara arbetslös, jag mår psykiskt dåligt varje dag över att inte göra nåt och att inte ha en fast inkomst..jag mår så dåligt för det är så mycket jag vill göra, men jag kommer ju ingen vart utan pengar..Mitt hetaste mål just nu är att få ihop pengar till Costa Rica resan tills januari! Det börjar dock bli ont om tid, så jag måste skaffa en lösning till problemet, typ senast imorgon så man kan börja planera resan isåfall. Får se hur det går..

Idag har jag bara slappat och lagat god mat (thailänsk kycklinggryta med grönsaker och kokosmjölk, som serverades med ris och gott indiskt tunnbröd till (Naan heter det brödet) mycket starkt men väldigt gott!) Väldigt enkelt att tillaga också :)

Imorgon ska jag ringa Siba och kolla om jag kan skicka in min kamera på lagning och sen måste jag ringa doktorn och be om att få en tid, för min kropp mår inte riktigt bra..

Later..nu fortsätter jag med mitt projekt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0