chillin'


I'm chinnin tonight...


Igår åkte jag hem till Emil - satt och chillade hos han ett tag, kollade på american funniest home videos (jag hatar det programet egentligen, hatar programledaren - men det funkar ju att chilla framför det med vänner och kanske en öl!

Vi chillade vidare och det plingade på dörren och Emma & Fredrik kom förbi, sen trillade resten av folket in också :) Jag hade inte träffat vissa (de flesta) av dem sen i februari/mars alltså typ 8 - 9 månader sen..Så det var sjukt underbart att träffa alla godingar igen :D jag var glad hela kvällen eftersom jag hade så bra sällskap :) Vi gick ner till nya Åh och skakade lite rumpa och träffade trevligt folk hela kvällen :)

- Vad betyder QP (mc donalds snack)
- Jag vet inte, jag tror det betyder Quater Pound...
- HAHA, nej det gör det inte..det betyder Quater Pack!
- Nej jag tror det är Pund nånting!

åh, jag är så trött..ligger i soffan å myser lite :)
Imorgon ska jag till Falun och Borlänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0