Höjdskräck..?!


Idag när jag vaknade hade jag ONT i magen, gick ner o käkade lite frukost och såg att det var helt vitt ute! :D
Det har snöat heela dagen/kvällen, love it :D Var ute på ett mission tidigare idag, haha..skulle byta en glödlampa på ena sidan av huset, så jag tog mig upp på stegen sakta men säkert, lite skakis i benen..och bytte lampa. Tror ni den nya fungerade eller? - Näe?!

Dagens fundering:

(För er som har höjdskräck: är det värre att ta sig uppåt eller neråt när man är höjdrädd? Alltså tänk er när man står högt uppe och ser neråt eller om man står på en mark och ska klättra uppåt..)

Jag tycker fan det är värre att klättra uppåt och veta att man kommer högre & högre upp..







Är sjukt stolt över detta, hoppade 15 meter ner i havet i Cypern i sommras med Sara, Goldie och Mario, Cape Greco <3

En av de coolaste och läskigaste grejer jag gjort, med tanke på min höjdskräck :O Sen klättrade vi upp för berget på morgonen och åkte hemmåt, jag med ett leende på läpparna över att jag vågade hoppa till slut :)


Och en annan sak..man ska absolut inte dömma en människa innan man pratat/lärt känna personen i fråga.
Har snackat med en person på facebook nu i typ en timme, vi har mailat och snackat om allt möjligt,
jag trodde innerst inne att hon var värsta bitchen (som alla andra engelska tjejer...) men hon är verkligen världens omtänksammaste <3

Lyssna på den här låten:
http://www.youtube.com/watch?v=wvHIARD6iOw <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0