Bra dag!


Har ställt klockan på 09.00 tre dagar i rad nu, minst. Men tror ni jag kommer upp i tid? Näe, snooze knappen går på och ringer ända fram till halv 12 ca..Då flyger jag nästan upp i ren panik om att jag sover bort hela dagarna..haha!

Idag vaknade jag runt halv 12 (som sagt) käkade lite frukost, chillade..och klagade över att mitt hår var så sjukt slitet, stod åt alla håll, och att jag behövde en klipptid..vi kollade upp det på nätet (super-smidigt) vilka tider och vilka frisörer som var lediga idag..klick klick, så var en tid bokad åt mig 14.00 hos frisörerna "Hos oss" i Mora! Hade en jättetrevlig tjej som klippte mig, och hon frågade när jag klippte mig senast, sjuuukt pinsamt! men jag visste ju att frågan skulle komma, haha. "jaa..7 månader sen sa jag" hon kollade lite på mig och flinade..sen frågade hon även om jag varit hos frisören utomlands och färgat håret..men nej, jag färgar nästan alltid mitt hår själv :D är sjukt nöjd över min hårfärg just nu..precis som jag vill ha det :) kanske slänger upp en bild imorgon eller så :) För den jag tog idag med min webcam ser jag ut som en röd liten gris på..haha!

Efter jag hade varit hos frissan så gick jag och mötte mami på åhlens, och vi shoppade lite mysiga saker till lille William :)
Sen gick vi och tog en fika på stan och sen åkte vi hemmåt och fixade och donade lite! Pratade även med Sara i typ en timme i telefon idag..<3 gjorde lite planer för nyår! Gött när de är gratis att ringa till varann också :) Sen video-chattade jag med Danny på msn i ca 40 minuter..haha, han och hans pappa garvade som fan åt mig..Danny sa: "can u say seriously one time" suure sa jag, "seeeesslly"! haha! verkligen ALLA garvar när jag säger det, men förstå att jag bara skämtar med er dumma engelsmän :P Fick även veta några grejer idag som gjorde mig lite fundersam och arg..Varför ska du alltid råka ut för problem gubben? :S önskar jag kunde hjälpa dig, men det är nog försent för dig att inse att du gör fel..Danny ville även att jag skulle komma ner till Cypern i mars och fira hans födelsedag med dom..vi får se! skulle vara sjukt kul faktiskt!

Nu blir det movie-time! xoxo ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kul att du gillar våran blogg :) Var med och tävla nu! :D

2009-11-04 @ 23:49:13
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0