no money, no life!


Åh, igår och idag har jag varit barnvakt och gjort massa andra ärenden dom här dagarna.
Idag lunchade jag på stan med mami på Åhléns, fast deras restaurang/fik ägs tydligen av "Fazer" nu!? jaja. Fisk och potatis blev det och vatten till maten, & kaffe på maten såklart! Mycket jobbsnack som vanligt :P Men alltid lika trevligt <3 Sen såg jag en affär som det stod 25 kronor för ALLA kläder i butiken..så jag sprang in där och hittade den här:
                                                

                                                               25 :- ett kap! ska dock sy lite i den och fixa :)


Jag är bara så jävla ledsen just nu, tycker ALLT plötsligt blev sjukt jobbigt! Ser inte alls fram emot imorgon, vad ska jag göra då lixom?! Inga planer :´( förutom att jag måste ringa viktiga samtal, gå till banken, arbetsförmedlingen, ica maxi och handla mat..vill även shoppa, det kliar i fingrarna! (NYA skor är ett måste) men för vilka pengar? Hur stört är det inte att INTE ha en inkomst, alltså jag får inte ett öre i månaden, istället dras pengarna varje månad, vad ska jag ta mig till?! 

Idag fyllde mitt kräk till ex år, skrev "happy birthday dickhead" till honom..Det var min systerdotter som inte kunde uttala hans namn i sommras, och sa istället "kräk"..Så därefter smeknamnet, och det blev väl annvänt av alla oss som känner honom! Stämmer in grymt bra, vad gjorde jag egentligen med dig så länge? Jag trodde du var mitt livs kärlek, men jag har insett nu vilket misstag du var! ;/ även om man tror att man är sååå kär så kanske det bara är en inbillning? jag vet inte, eller så var jag jättekär i dig för stunden, och ja, jag har älskar och saknat dig, men på vilket sätt egentligen? 
                                                                    "Bench"

Det här halsbandet kommer jag aldrig göra mig av med, även om jag inte älskar dig längre, med det var en fin tanke och en fin present från dig. Och jag tänker ha det på mig hur mycket jag vill utan att behöva få dåligt samvete över något..för jag vet vad vissa tycker om saker man fått från ex, så säger folk såhär, varför har du fortfarande kvar det där om du fick det av ditt ex? men en present är väl ändå en present!


....Min blivande prins finns väl därute nånstans :) 

"15-poängaren" finns i mina tankar..:) hm?
 
mina vänner är SAKNADE :( jag vill bo nära alla mina nära o kära så jag kan umgås med er varje dag om jag så ville! känns som alla är flera mil bort från mig! jag mår inte bra när jag inte får umgås med er! :(
och speciellt Emilie, jag saknar dig vännen! vad händer? :S

Tycker om min syster sjukt mycket..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0