?


Hej!

Alltså det har varit/ÄR ett stort frågetecken i mitt huvud!

Var på ett möte i Falun idag på arbetsförmedlingen, jag och Cim var där och pratade med en kvinna om jobbet i Cypern, Cim hade även med sig alla papper därifrån, och vi saknar vissa papper därifrån för att kunna få pengar från A-kassan här hemma. Finns två alternativ på hur läget ligger till, ja..jag säger inte mer än så. Ärendet ska uppföljas, jag håller ändå tummarna på att det här blir bra! 

Imorgon ska jag till banken på ett viktigt ärende, sen blir det arbetsförmedligen igen antingen imorgon eller på fredag!



                              

 

Idag har jag varit barnvakt åt sötnosen :) <3

Jag gillar uppdrag. Jag och Cim kanske ska vara med på en utlandsmässa som ska hållas i Borlänge i februari! :)

Och idag kollade jag lite jobb, dalarna, sverige, utomlands..varför finns alla roliga och spännande jobb i storstäderna? Hittade massor i Stockholm och Göteborg!

Jag vet att jag är lite knäpp, mina tankar är på annat håll <3 därför jag är så förvirrad hela tiden tror jag...!

Hoppas jag kan släppa tankarna, och sova några sköna timmar inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0