tråkiga tisdag...


Det som har spelats i högtalarna idag: Kapten Röd, Ras Cricket, Chipmunk, Granit feat. Kastro, Ali Campbell, mm :D



Jag har även varit ute på en långpromenad och varit ute och fotat lite idag, även vänt upp och ner på alla mina saker för att leta efter minneskortet till min nya kamera - och oväntat men väldigt lyckligt väntat så fann jag det :D tänkte såhär; jag måste ju ha lagt det på nåt smart ställe..det sista stället jag letade på var i min ask med mitt bench halsband..där i låg det <3

                                      

j a g o r k a r i n t e a t t a l l a s k a s ä g a v a d j a g s k a g ö r a l å t m i g s k ö t a m i t t l i v

Kommentarer
Postat av: MarieN

Vi fixar, detta jag har värsta skit jobbet snart så jag bara får ut pengar så jag kan åka ner i sommar. Om man ändå tänker, att det bara är max 3 månader så kan man alltid fixa det! 3 månader i här, till 8-9 månader där! Det är så mycket bättre! Kolla in kommentarerna som jag skrivit på bloggen :P



x x x

2009-11-11 @ 11:27:22
URL: http://marresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0