Saknar...


Förlåt..men jag saknar Craig så sjukt, sjukt mycket! (Om jag ska erkänna, så är/var?! han nog mitt livs kärlek..kanske känns jätte töntigt men det är fan sant..)  
                                   
                                   
                                       Du har gjort min sommar på Cypern till något alldeles extra! <3
                             På den här bilden har han dock bara ett och ett halvt ögonbryn, undra varför :P

Jag kommer inte ihåg första gången jag såg honom om jag ska vara ärlig..antagligen när vi började hänga där han jobbade..men då var jag intresserad av hans bästa vän (som också jobbade där) så då la jag inte märke till den här gobiten! (jag orkar inte dra upp resten, för det är en massa skit som hänt här emellan, men det stannar nog på Cypern..) men om jag säger såhär, alla kanske har bråkat om någon kille nån gång?

MEN det tog bara några veckor efter jag anlänt på Cypern och innan han bjöd ut mig, och smörade med massa fina komplimanger och så föll jag väl lite för honom, men han hade absolut inte hela inne..än! Men så plötsligt en kväll så stod han där i baren inne på Boogies, jag gick fram till honom och sa hej. Jag minns exakt vad han hade på sig för kläder, hans slitna ljusa jeans och en t-shirt och hans beiga skor. Vi pratade och började plötsligt hångla, jag fick lite ångest eftersom min kompis Sara också gillade honom, Sara frågade vad fan jag höll på med och jag fick världens jävla utskällning av henne..inte så konstigt egentligen..så jag gick hem ensam och förvirrad..på vägen hem ringde Craig och frågade vart jag  skulle och frågade om vi skulle ses och prata. Jag sa att det där var en engångs företeelse och att inget mer kommer hända mellan oss, för jag sviker inte vänner sa jag. Jag var jätte ledsen och han hörde det på mig, så innan jag visste ordet av det, stod han och hans vänner i bilen utanför vårat hus..vi pratade, jag följde med hem till dom på efterfest och han skjussade sedan hem mig i en "boogiee bil"! Jag och Sara pratade inte med varann på säkert 2 veckor, jag hade en stoor klump i magen varje dag jag såg henne. Sedan blev vi sams en kväll när vi var i Napa och festade alla tjejer, och hon hade sin "Mr.Natt" anyway, och sa att hon inte brydde sig om C, så vi kramades och blev sams igen! Sen den kvällen började jag och C träffas mer o mer "öppet" och vi sov hos varann, men jag var ändå inte säker..men han hade jätte starka känslor för mig, och skickade flera gulliga sms om dagen och ringde och frågade hur jag mådde..blev ledsen om vi inte kunde träffas efter hans jobb och han undrade hela tiden om vi var tillsammans, jag sa att jag inte visste eftersom jag inte hade så starka känslor för honom, men sen en natt efter han slutat kom han hem till mig med en vinflaska och mat, vi drack, pratade och åt lite och kollade på film..jag vart as packad! Haha! shit, kul kväll att minnas! Efter den kvällen, på morgonen, då visste jag..vi små pratade lite och han frågade vad jag ville och jag sa till honom "This is not only a fling babe" Han överraskade hela tiden med BRA saker, jag fick en klocka i present av honom, jag fick gå ut och äta lunch med C, och hans mormor och morfar som var på semester i Cypern, vi gick och träffade hans mamma, jag har träffat hans (biffiga) lillebror! Varit hem till honom, han har gett mig ett Bench halsband som jag älskar mer än nåt annat. Alltså alla dagar, kvällar, nätter med dig har varit helt underbara <3 även om du är en jävla engelskman som inte vet hur man behandlar kvinnor i ett förhållande! Man kan inte alltid göra som man vill! :/ Sen i juni gick det bara utför..vad fan hände?! Sen dess har det varit en jävla bergochdalbana som bara gått upp och ner heela tiden! Vi har haft det jättebra men sen kommer dom där kvällarna som vi bara står och skriker på varann :S Kommer mycket väl ihåg kvällen den 9/10, Jag och Sara hade åkt till Napa på moppen, sen ringde C mig och ville jag skulle komma till Protaras, vi åkte hem igen och vi och Danny satt på Ghetto till tidigt på morgonen o drack sen åkte vi till Kaparis! Den kvällen var sååå bra! Du höll om mig hela natten och sa massa gulliga saker..dagen efter undrade vi hur vi skulle ta oss hem till Protaras igen?! Slutade med att vi ringde taxi, och Lil Shaggy kom och hämtade oss, mig o C! Den dagen var KAOS! kom hem 17.00 ca..började packa lite smått, hade 1 h på mig att packa och duscha och göra mig klar..sen skulle vi till China House o käka hejdå middag, sen kolla på fotbolls matchen på Ghetto..Sverige-Danmark, det var våran sista kväll i Protaras och vi satt på Ghetto med alla de andra tjejerna, och tårarana bara forsade..jag var så jäävla ledsen att det var sista kvällen och att det kanske var sista gången jag satt där...hemsk kväll! Och jag sa hejdå till Craig :´( 


  
 
Mina pojkar! "Shithead, Dickhead, Darling, Mr.Grön, Greenery, Graney, Craig, Craig 2, Fresh, Shitprick"..ja, mannen i blått har många smeknamn sen har vi Costas i mitten! Och C till höger <3 Det här var också en av dom "bättre" kvällarna..jag var arg och ledsen och låg hemma och sov den här kvällen, och du kom hem till mig och kramade om mig och var den bara du kan vara..så sjukt söt!

Saknar dig sjukt mycket..jag vet att jag borde släppa allt och gå vidare men det är svårt, mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0