Dagens vill ha!


TRÖTT är vad jag är..
har haft en bra och rolig dag :) Har även varit inne på Siba och fått en nya kamera på min försäkring, fick dock betala ny försäkring och självrisk..så det slutade väl med 350 kr eller nåt sånt som jag inte borde ha stått för helt själv egentligen, men men..jag är nöjd och glad att jag fick ut en ny på försäkringen ändå :)


En sån här vill jag ha..jag har så sjukt mycket kläder som bara ligger i stora högar, i sängen, på golvet, ja överallt..och jag har bara en liten byrå till förvarvaring..




 
Sjukt smidigt om man hänger upp lite snygga galgar..med snygga kläder på förstås :)



Godnatt!

buenos noches, buenas noches = spanska


Kommentarer
Postat av: Lina

har du hittat hit du också? :) kul, kolla in min blogg också vetja! :)

2009-11-10 @ 17:19:56
URL: http://onlythoughts.blogg.se/
Postat av: Karolina

Den är sjukt bra den där klädhängaren, fast lite ranglig om man har sjukt mycket kläder på den visslar haha! Jag har nog lite FÖR mycket grejer på den men det har nog sett ut som ett bomdnedslag om jag inte haft den ;)

Allt bra med dig? :D

2009-11-12 @ 14:10:15
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag har på tok för mycket kläder tror jag, så jag tyckte det såg smart ut med en sån där ställning ;) haha! Jodå, allt bra med mig tack! Själv?! :D kram!

2009-11-15 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0