Blondie ;)


Idag var vi på jakt efter nya gardiner till köket, vi var ute sent och hade ca 5 minuter på oss när vi kom in i affären innan de stängde. Jag fick syn på ett par vita paneler med röda stora hjärtan på som jag fastnade för, men eftersom vi har två fönster i köket behövde vi alltså 4 stycken och det skulle då ha kostat 1000 kr..vi kunde inte bestämma oss på bara några minuter och de ville stänga affären - så jakten fortsätter!

Handlade hårfärg idag, så nu har jag blivit lite mer blond ;) märkte att mitt underhår såg förjävligt ut, rent sagt. Tror det är lite jämnare nyans i hela håret nu..me like! :) I´m gonna stay blondie forever I think!

Nu ska jag dra igång en film o krypa ner i min sköna säng, för jag är inte trött för fem öre än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0