always the same shit..


Söndagar är alltid likadana - varför ska man vara så lat och ha så tråkigt på söndagar? :O

Jaja, jag slappade mest fram tills eftermiddagen, sen fick jag ett ryck och gav mig ut i en timme ungefär, sen in och fram med mer julsaker, pysslat och grejat lite. Smsat med två personer och fick tydligen nåt sjukt virus på telefonen så den hängde sig och var allmänt mysko, fick ett sms utan avsändare med massa krumelurer i..! Men nu är den igång igen och det verkar som om viruset är borta :)

Nu håller jag på med middagen, det blir mos (igen) och kött och brunsås. Det slog mig just varför moset blev så konstigt förra gången jag gjorde det! Haha, vågar nog inte ens tala om det här..:P Men idag blev det perfekt, då jag visste vad som blev fel förra gången :) så idag är jag nöjd!

Funderar även på att slänga ihop nån god efterrätt kanske..fick ett riktigt härligt recept på "Branflake bars" från systeryster! :D Men har inte alla ingredienser hemma, så det får nog bli en annan gång! 

Ikväll blir det bara mys och PH :) kanske nån bra film också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0