Världsrekod?


Translated via Google Translate:

"På torsdag den 3 december 2009, kommer ett försök göras för ett världsrekord i nattdykning. Dyket kommer att ske i Danmark, Finland, Island, Norge, Sverige, Estland, Svalbard och Färöarna, Egypten, Frankrike, Belgien med andra länder i andra delar av världen också visar ett intresse av att delta.
Cirka 3000 dykare från flera länder förväntas vara under vattnet vid 20:09"

Åh, jag såg det här på nyheterna igår, tycker det är as häftigt :) Stackarna som dök i Sverige bara, de lär ju ha varit så sjukt kallt och de lär ju inte ha sett ett dugg där nere! haha! Det här har blivit en sån sjuk stor grej runt om i världen! :) Jag tycker det är as coolt och hade själv velat deltagit, nästa år kanske :)

Yep yep, vad händer idag då? Jag har inga planer än faktiskt. Det har varit strömavbrott nu på morgonen i Borlänge..sjukt segt! Men nu har vi fått tillbaks strömmen :)

Ska jobba senare, och hoppas på att det händer nåt skoj efter jobbet, är lite sugen på en öl faktiskt :)
För om det inte händer nåt annat, kan jag mycket väl tänka mig att dricka en öl och sitta och snacka skit om nån är intresserad!

Ska ta mig en varm dush nu, sen får vi se vad jag hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0