Trött!


Jag är så trött så jag knappt kan hölla ögonen öppna - sovit dåligt inatt som vanligt, och klockan ringde 8!

Har däremot haft en sjukt bra dag - tog bilen imorse och pumpade bra musik i högtalarna :) haha!
Mitt på vägen står min stackars gammla granne, han vinkar åt mig och jag trycker på knappen till fönsterrutan och försöker öppna, helvete..tänker jag. Precis när jag tröck ner knappen kom jag på att det är ca -10 ute!! Öppnar snabbt bildörren istället och frågar vad han gör! haha! Han ville ha skjuss in till stan - självklart säger jag och jag fick en trevlig och glad gubbe som sällskap in till stan! :)

Åkte till Borlänge och gick på intervjun, träffade Love och två tjejer till :) Intervjun gick bra - och jag fick jobbet ;D woop woop!

Träffade Sanna idag & vi lunchade i Borlänge, vi åt en varsinn grekisk sallad och snackade om allt möjligt :) hade mycket att ta igen, vi ses ju inte så ofta :(

Sen fixade jag två ärenden och sen åkte jag hemåt igen :)

3 dagar jobb framför mig, och i helgen har jag stora planer! Och på måndag börjar jag mitt nya jobb, får se vart jag blir placerad på måndag, är så sjukt taggad!

<3

Kommentarer
Postat av: Millah

Vad kul =) Lycka till kram

2009-12-03 @ 12:58:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0