Säg sockerkaka!


Alltså JISSES, vad jag saknar alla skämt man DAGLIGEN drog på Cypern, Kypros, Cyprus..u name it, I love it :D

Har setat och pratat med min underbara POW på facebook chatten ett tag, och pratade även med Panagiotis :)
Jodis, han var typ våran räddare i nöden i Cypern (han och Antonio) Jag, Sara och Heiniken var väl på väg hemmåt efter en kväll ute som vanligt, då det var nån jävla psycho gubbe som följde efter oss och verkligen VÄGRADE ge sig, vi sa åt honom att dra, men han följde efter oss nästan ändå hem, vi sprang ifrån honom, för han var riktigt läskig, då började han också och springa, och vi sprang in bakom en buske och "gömde" oss, alla 3 satt på rad, fnittrade lite och var lite rädda att han skulle hitta oss..Sen dyker han upp bakom busken och frågar vad vi gör, vi blir sura, reser oss, och börjar traska vidare..yeey, och där kommer dom här karlarna in, då de kom i sin bil och frågade om vi behövde hjälp, om vi hade problem..Nej säger vi, vi klarar oss..de ger sig inte, och till slut lyckas de jaga iväg äcklet och vi traskar lungt hemmåt med 2 nya hjältar och 2 nya nummer i handen.

Antonio - var killen som jämt hängde på Q club, var ute till sent på morgonen, dansade och drog alltid folk till sig, omkring sig, dansade tills han blev helt svettig och fick mest applåder på stället. Killen som ALLTID bjöd på drinkar, shots efter shots i baren, roliga kommentarer han försökt skriva på svenska på små lappar och gav till mig. Han lärde sig aldrig mitt namn, Magdalena sa han, som många andra. Antonio var även den som ställde upp och skjusade hem mig och Sara efter en busig natt ute :)

Jodis - Managern på Bliss. Där träffade vi ju helt rätt :) Protaras dyraste uteställe var han manager på..jag skojjar inte, en flaska champange kostade 3 tusen och drinkarna var dubbelt så dyra mot dom andra ställerna, och vi var alltid välkomna dit efter jobbet sa han, han bjöd alltid på goda drinkar på allas älskade Bliss Bar :) Dock hängde vi inte där så mycket som vi kanske borde ha gjort?

Jag längtar till helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0