Näringsbrist?


Hejhejhallå!

Imorse mådde jag skit, men nu mår jag bra igen, tror dock jag har feber och UVI igen :(! Tror även jag kan ha haft lite näringsbrist eller vad det heter, nåt åt det hållet. Igår blev jag bara äcklad så fort jag tänkte på mat, har inte varit sugen på nånting de senaste dagarna. Och jag har även gått ner 5 kg på sådär 2 veckor. Nu ligger jag på min normal-vikt igen :) Gick ju upp närmare 7 kg när jag var utomlands och jobbade, inte så konstigt med tanke på vilket liv vi levde..:) Men inget jag ångrar heller, var helt klart värt att lägga på sig några extra kilon för att leva det liv jag levde :)

Jag har varit ut på krogen 3 gånger sen jag kom hem, och det är 3 månader sen jag kom hem, detta är inte likt mig, jag brukar ju gå ut varje helg? plus att jag knappt äter godis eller chips längre..det är lixom inget som frestar mig längre..tror jag vande bort mig allt sånt när jag var utomlands, klart man saknade svenskt godis och all god svensk mat. Men när jag väl kom hem och fick äta allt sånt igen var det ju inget speciellt? Har ätit svenskt lösgodis 2 gånger sen jag kom hem..och då inge mycket heller. Ganska skönt att man kan vänja bort sig saker :)

Ska iväg o jobba kl 15 känns skönt faktiskt!

Nu blir de film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0