Lycklig!


Den här veckan blir nog MINST lika bra som förra :) Jag har sånt sjuukt flyt just nu och är så lycklig!

Det lönar sig att söka måånga jobb - för dom ringer hela tiden :) haha, 2 samtal idag också..och jag har 2 intervjuer imorgon, en telefonintervju och en intervju i Borlänge! Gissa om jag är taggad! Kan knappt bärga mig tills jag får jobba igen..torsdag, fredag & lördag..då kör jag järnet! Jag fick även mina 2 biobiljetter av Maja idag, hon hade skickat med en söt liten lapp också :) hehe!



Idag åkte jag till Sollerön på några ärenden, och hjälpte även en söt liten tant in genom dörren till affären, hon blev hur glad som helst! Och sa typ: "Nämen, vad snällt av en sån här söt tjej att hjälpa en sån här gammal kärring" Men alltså, jag tar för givet att hjälpa gamla om det behövs! Tycker alla borde göra det..

Ikväll ska jag bara slappa och förbereda mig lite för mina intervjuer :)

Nu blir det mat, har bara druckit en kopp kaffe idag och ätit en melonskiva! Äter sjukt dåligt nu..:/


Kommentarer
Postat av: Erik

Varför börjar du inte jobba på ica maxi igen?

2009-12-02 @ 18:03:29
Postat av: maddie

Erik - För att jag vill testa på lite nya saker :) även om jag älskar alla på maxi så känner jag att det kan va kul att prova på nåt nytt också :D

2009-12-02 @ 18:21:48
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0