kiss n tell!





Idag har jag haft en bra dag :)

Jag kom dock inte upp i tid som jag hade planerat :( Typiskt mig! Inge morgonmysjulfika :( Pysslade lite o käkade lunch sen borstade jag bort ca 2 dm med snö på bilen, så drog jag in till stan för en liten shopping-runda och en fika med världens bästa Annika :) Drack en god "Jullatte" som den så fint hette :) På kaffestugan, och Annika drack min gamla latte-favorit, B52 :) mums! Sen drog hon iväg och träffade en kompis och jag började jobba runt halv 5, jobbade typ 2 timmar idag och fick iväg budgeten, hittade faktiskt rena guldgruvan, så jag har mycket att ta igen nästa vecka :) Imorn ska jag köra med gänget igen och så måste jag upp på kontoret och snacka lite me chiiifen! Jag har även blivit erbjuden mer timmar & mer jobb..detta ser jag fram emot :) wiho, kommer tacka ja såklart!

"Follow meee, follow me" Annika sjunger sin egna verision av "Call on me" haha, roligaste idag. Med några snygga moves inne på Åhléns till det också :) Synd jag inte hade kameran framme!

LÄNGTAR JAG TILL HELGEN!? JAAAA! :) klockren helg bliire :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0