Juldagen..

och jag bryr mig faktiskt inte! Har firat jul för 3:dje dagen i rad och jag är helt slut..





Julen är över och jag är GLAD. eller nu väntas mellandagsREAN som består av massa STRESS och en jävla trängsel i alla affärer, men jag kan väl inte vara sämre jag, jag vill också shoppa BILLIGT!

Fick välja mellan att jobba 09.00-15.00 eller 15.00-21.00 imorgon, gissa vilket pass jag valde? :)
Det senare såklart :) Jag är fortfarande en morgontrött jäkel som inte kan gå upp ur sängen tidigare än 10 eller knappt det..haha! Så imorgon kommer jag jobba i Kupolen med Erik och jäävlar vad jag är taggad, här ska de håvas in pengar minsann!




Åh jisses, vad jag längtar till Nyår! Kommer fira med mina tjejer jag jobbade i Cypern med, i Karlstad :)
Blev dock bjuden till Stockholm igen över nyår, till skärgården med Viktor, Basse, Malin, mfl..på 3-rätters middag, bastumys och andra trevligheter, men blev dock tvungen att tacka nej, för jag kan ju inte svika en reunion för 2:a gången..här går minsann tjejerna före :D <3

Jag vill åka utomlands igen! Varje dag sen jag kom hem till Sverige, kan jag faktiskt inte annat än att drömma mig bort nånstans, jag vill ut och resa/jobba igen!


Kommentarer
Postat av: Syster

Fin bild :) Du är bäst!

2009-12-26 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0