Jobb incidenter :)


På jobbet:

Jag: "Betalar du din el till Borlänge energi?"
Damen: "Nej, Dala...nånting, jag kommer inte ihåg vad det heter"
Jag: "Jaa, du menar Dala Frakt!"
Damen: "Haha, neej så heter det väl ändå inte...? Dala Kraft!!"
Jag: "Jaa, juste! Jag vände lite på bokstäverna där..haha"

Erik: "Henne tar vi, hon ser billig ut" Eller oj, jag menar hon vill ha billig el..
Fredrik: "Bor du i lägenhet ikväll?" "Bor du i HOS?"

Kul att jag försökte sälja till en kompis, kompis..
Han går förbi 2 gånger, andra gången stannar han och hälsar, tar i hand och säger vad han heter, jag säger vad jag heter, och jag frågar lite glatt..aah men tjena, bor du i lägenhet kanske? Han säger, Ja jag bor ju med Viktor!
Haha, så sjukt pinsamt. Så jobbar killen med samma grej som oss också!

Jag kunde knappt jobba igår & i förrgår för jag garvade så mycket åt grabbarna :)

Här är ett bra ordspråk som ni kan fundera lite på..
"why work for a living if you kill yourself working"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0