Inspirerande dag! :)


Idag har jag haft en sjukt bra och inspirerande dag! :D

Började med att jag trodde klockan skulle ringa 07.01! Men jag satte mig upp i sängen och kollade på mobilen prick 07.00! Stängde av alarmet och gick upp, pigg som en nötkärna! Packade väskan, sminkade mig, lyssnade på musik och drack kaffe samtidigt typ! Klockan 8.00 satt jag i bilen på väg till Falun, racade med en bil hela vägen till Falun, han hakade på mig och körde om alla bilar jag körde om..men jag lät inte honom komma om mig inte ;)
Hade tid hos tandläkaren, och jag hade inte varit där på över 1 år, så ingen kände igen mig, eftersom jag färgat håret ljust sen sist jag var där :P Och min favvo, Anneli (Marcus mamma) hon var ju såklart ledig! Typsikt. Men hoppas hon får en hälsning från mig av dom i receptionen! :) Och allt såg bra ut i munnen! :) Efter det mötte jag upp mäms, och vi gick och lunchade med Mona-Lena (Cia's mamma) mycket trevligt! Blev över 1 timmer snack om bara Cypern, minnen, framtida planer och mycket annat! Efter det åkte jag till Borlänge och gick in på kontoret och skulle prata med min chef, men han satt redan i möte med Västeråsarna så jag fick återkomma kl 15 istället..under den tiden gjorde jag lite ärenden istället. Efter ett SJUKT BRA & mycket inspirerande möte åkte jag hem till Elin & Ricard och gullade lite med deras katter, bebis och fikade och pratade om Aloe Vera och mycket annat! Nu har jag slängt i en tvätt, och ska sätta mig med block och penna (för jag har fått en hem-läxa av min chef) och den ska slutföras redan idag, då han gav mig sjukt mycket inspiration på mötet han & jag hade idag. Så det är lika bra att jag tar tag i det när hjärnan är pigg! Kom ihåg en grej mina kära läsare: Så fort du INTE är nöjd med nåt ska du säga ifrån, och säg precis vad som är fel, vad du tycker och vad du har för mål! Det har jag kommit långt på :) "Så länge du mår bra, mår företaget bra" sjukt kloka ord om man tänker efter!
Och jag kommer komma ännu längre, jag sa vad jag tyckte och jag fick precis som jag ville faktiskt :)

Nästa helg blir grym - jag ska på julbord :D Det var däremot väldigt synd, hade faktiskt eventuellt ett julbord inbokat nästa helg, men nu går ju jobbet före faktiskt..så jag ska på julbord på bolanche med god mat o dryck, sen blir det dansi dansi! Gratis är gott!

Ikväll är det idolfinal - alla verkar ju ska se den så jag kan väl inte vara så sämre jag. Så jag kör också en idolkväll!

I januari har jag växt som person, utvecklats, och jobbat mig uppåt :) + fått en förmån i företaget!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0