Influensa?


Jag mår så dåligt att jag nästan avlider snart, säg då fan inte att det är nån influensa som tagit mina krafter denna gång? Låt mig vara frisk! Jag har verkligen legat i soffan hela dagen, har knappt orkat äta. Jag har haft ont i huvudet i 3 dagar, idag är det mer som migrän :/ och kroppen är heelt slapp, känns som jag sprungit ett maratonlopp, känns som jag har träningsvärk i benen och ryggen värker som fan :( FRYSER gör jag också! Jag är helt yr, och jag skulle nog kunna svimma vilken sekund som helst..tur att jag ligger ner ;)
Imorgon ska jag kurera mig hela dagen, och ladda upp batterierna för helgen :)

Är jag dum? Jag lyssnade inte på min "coach" ;) han tipsade mig igår vad jag skulle göra, trodde lätt på det! Men idag tog jag mig en funderare och bara vägrade svara när dom ringde :/ ska jag kanske ringa upp imorgon? Vi får se!

Kanske är dags att byta nummer? pga, många olika skäl..vill helst inte dra upp nåt av dom här.




☻/
/▌
/ \  Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0