Helgen :)


Ja, jag vet vad jag vill!

Helgen min har varit klockren - fredagen & lördagen jobbade jag, sen blev de fredagsmys (jag och smirre)
Lördagen mötte jag upp Annika i Falun och vi gick till Tzatsiki och käkade och snackade massa :) Sen åkte vi till Borlänge och fixade lite och drack vodka & juice! Vi fick nåt ryck, och fixade skjus till Falun, på vägen hämtade vi även upp "bror" och vi åkte hem till han och drack öl och hade trevligt, och sen kom även Erik förbi :D
Killarna beställde en taxi ner till stan, och vi hamnade på Etage :P Mycket otippat faktiskt! :O Men jag hade grymt kul - träffade tok många jag inte sett på jättelänge! Sjukt kul!

Idag har jag väl mått som jag förtjänat kanske, varit lite seg, men jag och Annika var ute och gick på eftermiddagen idag och då blev jag piggare :) Skulle ta min bil & skjusa henne till tåget..Då startade inte helvetet! Fick panik för batterilampan lyste, men sen gick den igång :) Och på vägen hem går växelspaken sönder! När jag växlade så flög hela locket till spaken av, haha! Men nu sitter de på plats igen tror jag ;)

Och jag har fått en sjuukt bra affärsidé, som jag säkert har gått runt och svamlat om på fyllan igår för allt och alla? haha! Jaja, får se hur det går med den idén!

Imorgon - en telefonintervju för ett jobb på hemlig destination än så länge :) Talar eventuellt om det senare om det är så att det blir aktuellt :) Annika Pannika vet iaf vart det är :P

Har tidsrapporterat klart och ska bara skriva in alla postnummer, sen ska de skickas in och då är jag klar med min marknadsföring :) Hoppas de blir nöjda med mitt jobb!

Jag kollar på Idol? Och bruden som är med suger ju? Jaja, inte så insatt i Idol, faktiskt första eller andra gången jag kollar på det i år!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Millah

Överraskning i min blogg=) Grattis Grattis Grattis Kramar

2009-12-07 @ 00:01:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0