Grannfäjden!


Alltså kul att man blir väckt två dagar i rad av att grannarna håller på att bygger om huset? Kanske skulle vara skönt att kunna sova lite längre när man är sjukt utan att faktiskt bli störd av dom..men nej.

Hade ställt klockan på 07.40 för att 07.50 skulle jag ha ringt sjukhuset, men tror ni jag kom upp eller? Nej!
Men idag mår jag bättre, har fortfarande ont i huvudet men tror och hoppas att det är på väg bort!

Sitter här med en kopp kaffe, är nog första kaffet jag dricker på 2 dagar. Jag kan absolut inte dricka kaffe när jag är sjuk, äckligt värre! Men nu sitter jag och smider lite planer för dagen här :) Pyssel-dag!
När man är sjuk är det klart att det ska pysslas, för nå jobb blir det inte idag heller!

Jag blir seriöst helt galen över priserna på flyg just nu, är det nån som har nåt bra tips hur man kan få tag i bra, billiga biljetter till London över nyår? Jag har nog kollat det mesta känns det som. Är nog lika billigt att dra till London som att dra till nån varmare plats nån vecka? Känns lite surt! Men vi har då sagt en sak, jag och mina tjejer..om vi inte lyckas ta oss till London så ska vi fira nyår tillsammans ändå, och det är ändå det viktigaste att jag får fira nyår med mina andra två topnotch brudar..då är vi lixom alla samlade :)

Jag drömde inatt att jag blev bjuden på en resa till Cypern och att jag inte hann packa väskan, hann inte shoppa de sista sakerna, så allt blev kaos, och jag var skitsur för jag inte hunnit shoppa nya, snygga skor! haha!


Kommentarer
Postat av: Linn

sv, ja den är bra! Har den jag med :)

2009-12-15 @ 14:41:13
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0