Giiirlie talk!


Jag sitter och pratar med Tasha nu :) Jag frågade precis vad hon gör, och hon sa att hon skulle måla naglarna, och jag frågade i vilken färg :P Ja har jag tråkigt eller vad? En fredagskväll, en helt vanlig fredagskväll i kalla Sverige. Tasha är en underbar tjej <3 sjukt mycket att prata om även fast vi aldrig har pratat med varann på riktigt..bara setts och typ sagt hej?!

Har ätit pastasallad med vitlök i idag, mums :) sen har jag lekt med bästaste, bästaste sötnosen en snabbis och varit på lite julfika hos sis och hunnit prata lite skit också :) sen blev de stress iväg till jobbet, där jag fått en dryg och skum stalker! :S hoppas han inte kommer imorgon, då blir jag rädd! :/

Men imorn kommer min babe och jag ska möta henne efter jobbet, sen ska vi käka på våran favvo restaurang, Tzatiki :) Sen drar vi mot Borlänge och korkar upp, hörde jag shark, vodka, "jouise" och bra sällskap? :) japp!

Nu ska jag faktiskt också fixa mina naglar, med min nyinhanlade penna, bra köp! :D

Jag vill vinna nåt i nån av alla dessa tävlingar jag är med och tävlar i hela tiden..vinner aldrig nåt ;(
Jag som inte ens har inkomst just nu, så går jag och shoppar ändå. Hur dum får man bli?! :O

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0