Första jobbdagen!


..på mitt nya jobb! Ja alltså när jag kom dit var jag så sjukt taggad, men visste lika mycket om jobbet som när jag sökte det typ. Så det var mycket att lyssna på, mycket frågor, mycket tankar och funderingar!
Fast det jag tror är att alla inom det företaget HAR och kommer utvecklas så sjukt mycket, jag menar..vårat team är nog klockrent, alla är vi helt olika individer, men alla har nåt bra att komma med! Idag drog vi till Sandviken, efter lite genomgång och rollspel i Borlänge. Jag hörde att vi även ska få en liten bonus om vi säljer mycket denna månad..då blir man ju ännu mer taggad..RÅ-TAGGAD är jag!!!!!!

Mm, men jag är vilse..så jävla vilse. Någon behöver typ ruska om mig och fråga vad jag håller på med?
Jag vet ärligt inte, igår visste jag, idag vet jag inte alls?! Jag vet vad jag vill ha innerst inne, men jag tror jag är för rädd för verkligheten? Jag är ganska bra på att bara vara jag, och styra upp sånna saker jag gillar mest!
Så jag längtar faktiskt till Januari månad nåt så sjukt!

Jag har mycket att se fram emot, men kanske för mycket? varför planerar jag och planerar men får typ hälften gjort? Kanske har jag för stora drömmar? Fast det anser jag bättre än att inte ha några alls..

äh, nu svamlar jag igen. Jag är sjukt lost efter idag, vad har hänt med mig? Gonatt!

Imorgon ser min dag ut såhär föresten: Borlänge, Falun, Borlänge, Falun, Sandviken, Falun, Borlänge!

usch, jag kommer ha minst lika ont i huvudet imorgon kväll och vara så sjukt trött!

Kommentarer
Postat av: emil

emma kan ju ruuuska om dej? :P

2009-12-08 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0