face2face is over!


Godmorgon, sitter och dricker lite youghurt och har ont i mitt öra, där jag har percingen..funderar på att byta till en "Barbells" istället. 




Idag är jag lite piggare faktiskt, känns riktigt skönt! Så idag ska jag fixa med lite grejs :) Kanske var värktabletten som hjälpte imorse! Blir att leva på sånna några dagar!

Och imorgon eller fredag ska jag till kontoret igen, vi skulle "prata igenom" det här, men alltså jag har redan bestämt mig, jag slutar som face2face säljare!

http://www.youtube.com/watch?v=r-Rt7vZUKkI
bjuder på dagens skönaste :)
"Promoe - Mammas Gata feat. Timbuktu, Andreas Grega och Supreme"


Kommentarer
Postat av: Millah

Absolut kan man vinna flera gånger =)

Det har redan många gjort så.

Så det kan man =)

har man tur så har man =)



Det är helt olika beror på hur tävlingsreglerna ser ut =) Kram

2009-12-10 @ 14:24:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0