fryser!


Äntligen hemma efter en ganska intensiv jobb-dag! Idag körde vi i Borlänge ändå, gick sjukt bra för alla säljare faktiskt :) Alla låg på budgeten och om inte över :) TACK Mattias ;) haha! Ska ringa ett samtal imorgon bitti, och efter det är jag tillbaks på ruta ett tror jag..

Alltså idag hände en grej som INTE var okej, jag blev ganska chockad och kände mig.. ja vad ska man säga? jag vet faktiskt inte..Men alltså INTE okej! Jag hoppas inte det händer igen!

Fryser så jag sitter och skakar just nu :( iiiiis kallt!

Nu ska jag sova, har absolut ingen energi eller lust för nånting! Nu ska jag krypa ner i min stora säng, med mjukisar på, check! ett tjockt mysigt täcke, check! en mysig katt brevid, check! ;) 

gonatt!  



Kommentarer
Postat av: linn

ohyes :)

2009-12-09 @ 17:35:14
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0