Snilleblixt



Idag åkte jag in till stan & mötte upp Annika (en 2-dagars på stan med den bruden är ju inte fel faktiskt)
Vi gick i lite affärer, och skulle gå till skomakaren men då hade dom mupparna jul-stängt :( Då fick vi en snilleblixt för det var så sjukt kallt, så näsa, öron, tår och ja allt var bortdomnat pga, kylan! Så då sa vi: Äh, vi går och solar så får vi lite värme :) sagt & gjort..sjukt skönt för en gångs skull faktiskt..Får alltid panik innan, men idag chillade jag bara, lyssnade på bra musik och dröm mig bort till en strand i Thailand :)





Sen åkte jag hem och färgade håret och här är resultatet:



Är besviken faktiskt, vill vara tok-blond! Fast nu är den gula tonen borta iaf, tur det :) Ska ringa till Anna nån dag så får hon fixa mitt hår när jag har fått in lite cash på kontot. Lätt den bästa frisör jag nånsin haft!

Min & Annikas konversation i bilen på väg hem:
Jag: "Fan, skulle va skönt att ha nåt som kan värma näsan lite"
Annika: "Du får dra upp sjalen"
Jag: "Haha, jaa precis, så jag ser ut som en palästianare"
Annika: "Nej så heter dom väl inte"
Jag: "Neä, du menar muslimer"
Annika: "Jaa.."
Jag: "Haha, ja de visar ju bara näsan..."
Annika: "Nej dom visar ju bara ögonen, vissa visar näsan också.."
Jag "Jaha det är så det är!"

Imorgon, Karlstad! <3



Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Varsågod :)

2009-12-31 @ 10:52:57
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0