Hääpårä!


Häääpårä! :D

Åhåå, mitt lyckorus är tillbaks, tog ca. sex timmar bara..helt ärligt, sjukt mycket positiv energi runt om mig och i mig. Haft en klockren dag med många roliga kommentarer om allt möjligt på jobbet..om man tänker i en och samma bana under en hel dag så blir alla kommentarer genast mycket roligare :) Pratat i telefonen större delen av dagen faktiskt, ett stopp i Gagnef, och hunnit fika med en gammal god vän och pratat massor.

Imorgon är en ny dag, nya tag!

Varför har jag blivit så sjukt ärlig? Jag säger faktiskt precis vad jag känner till allt och alla.

Bra saker är inplanerade framöver :) wei!
Can't wait to see my girls again! <3 på torsdag, på torsdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0