sant eller falskt - saant!


If you start to love life, Life starts to love you back!

Så sant som de är sagt :)

Idag har jag mest druckit kaffe, myst med min söta katt, slagit in julklappar, sprungit på stan och julshoppat, fyndat en hel del, sagt URSÄKTA till en tant ungefär 4 gånger inne på affären (hon stod ivägen vart jag än gick!) så irriterande! Fick till slut knuffa undan henne för att hon inte hörde eller brydde sig..




Imorgon runt lunch tar jag tåget mot Sthlm och Viktor möter upp mig på stationen, senare på kvällen ska vi träffa hans vänner, Malin & Basse..dom bjuder på middag och sen ska vi in till stan!

Tror det kommer bli en grym liten mini-semester :) Jag gillar att göra saker spontant, det här var inte alls planerat. Snälle Viktor som gav mig en resa till Stockholm tur & retur i julklapp :)

Nu ska jag packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0