jagtrorjagärganskatröttidag.


Jag har varit utan internet i 2 hela dagar, panik! mer eller mindre! haha, har massor jag inte har kunnat göra pga, att jag har haft en dator med mig men inget tillgång till internet :( 45 nya mail i min inkorg, och 35 i skräpposten :O plus 27 nya händelser på facet! Gissa om man ligger efter?

MEN,
so far so good! :D Helgen var GRYM! ..ÄR grym!



I fredags lunchade jag med min älskade syster-yster :) Sen åkte jag till kupolen och in i värmen och trängdes med alla hysteriska, julshoppare..stod nog inte ut mer än ca 30 minuter..sen fick jag nog och åkte hem. Laddade upp med bra musik och drack en smirnoff, sen var det bara att bege sig mot personalfesten, fick skjus till kontoret, lite seg start kanske, med mycket nya ansikten, lite rollspel, öl, skratt, genomgång och utbildning så blev kvällen rolig och bra trors en seg start. Sen gick vi från kupolen till s1 där vi hade två långbord och käkade, drack gott, lyssnade på sjukt bra tal som grabbarna höll :) Sen vidare till s2 och där körde de reagge kväll, grymt! Me like! Vi drack champange-ee! 2 flaskor faktiskt och hade riktigt trevligt :) Sen blev det efterfest på Scandic hotel med hela gänget!

Idag har jag varit och käkat julbord med familjen, mycket mysigt och trevligt :)

Jag har inte gjort många "knop" idag, och tänker verkligen inte göra det heller. Jag nöjer mig med lite glögg och chilla lungt i soffan framför nån schysst serie eller film och jag drömmer mig bort och fortsätter planera min framtid. Alltså inom såhär kort tid har jag aldrig träffat så många människor jag ser upp till! Och jag har så sjukt bra arbetskollegor och en bra stöttande, positiv chef, jag älskar mitt jobb! Och ni som inte vet bättre - klanka inte ner på säljare!

Imorgon ska jag ta tåget till Borlänge sen blir det att möta upp mina kollegor, och jag ska köra skiten (bokstavligttalat) imorn! jag är så jävla laddad för att jobba hårt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0