SÅ JÄVLA GLAD :)


JAG ÄR SÅ JÄVLA, JÄVLA GLAD!

Jag får mina ryck av att pyssla med grejer när jag är på bra humör :D Så hur mycket pyssel har det inte blivit idag då lixom :) Och hur glad blev jag inte när jag gick till postlådan idag, typ 2 decimeter snö ute, en katt som hoppar efter mig i mina fotspår, nåt snyggt att spana på och en present i postlådan - en "corewellness" DVD helt gratis :) Så nu ska de börjas tränas, mage, rygg och bäckenbenbotten :) get ready!




Marre och jag smider lite planer, och jag kan inte mer än säga att jag är överlycklig över att vi pratar om en reunion av oss China House tjejer :) Alltså dom är fortfarande som min familj, en del av mig saknas lixom..och jag hoppas på att vi styr upp detta :) Efterssom den i Göteborg aldrig blev av, pga, av jobb och andra omständigheter :( Så styr vi upp en ny!


  

Dom här pysslade jag ihop på ca 5 minuter av något som låg och skräpade i mammas gammla sy-puff, så hade jag som tur var hängen och tänkte att varför inte göra ett par juliga, örhängen av dessa? :) resultat? nöjd:)







Den här ringen saknade några stenar, den har varit med länge och nu hittade jag den efter några år :) Så jag tog fram en tång, gamla örhängen, putstrasa, karlssons klister och började skapa en ny ring :)

 Jag pratade nyss med en man i telefonen, och jag skämtade lite och sa "ja, det blir ju en fin julklapp om inte annat.." Jag kommer få ett besked innan julafton, och jag väntar stort och med glädje på det beskedet. En flytt i januari kanske? Alltså varför ska jämt januari vara så jävla bra månad för? Ge mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0