Doktorn?


Vaknade med huvudvärk, yrsel och mådde allmänt kasst, hinkade i mig 1 liter vatten, tog en varm dusch, sen var jag på G igen :D Drog till Falun för att hänga lite med syster och J! Vi käkade lunch på Åhlens..jag och syrran åt en god foccacia med kyckling och pesto på :) Och J åt pannkakor såklart! Vi gick en runda på stan, och jag fick en söt hårklämma av min syster :) haha! Den kommer komma mycket till användning, älskar rosetter! Sen drog vi oss till bion där vi såg 4 avsnitt av Alfons Åberg, det kryllade av barn, och jag har haft en allmänt bra lördag :)
Vi åkte hem och myste och drack lite kaffe sen, och nu sitter jag hemma och mår allmänt DÅLIGT..vad händer med min kropp? I måndags var jag jättesjuk, hade migrän, feber, snuva..i tisdags var jag HELT frisk och sjukt pigg, NU fryser jag, har migrän, mår illa, har feber..jag skakar för att jag fryser så mycket :( Blir att krypa ner i sängen med ett stort glas vatten vid sidan av sängen, och ett par sköna mjukisar på :)

Hoppas jag är pigg imorgon, då ska jag jobba 4 timmar. Har dock inte bestämt mig vart jag ska jobba än, men jag tror jag kör med andra gänget imorn och sen mån-ons kör jag i Mora. Ganska schysst att jag får lägga upp det hur jag vill nu :)

Alltså en gång, så var jag så sjuk så jag låg inne 4 eller 5 nätter? På sjukhuset, på avdelningen IVA. SÄNGLIGGANDES dag som natt, jag orkade inte ens gå upp på toaletten eller ta en dusch, Jag känner mig nästan så sjuk nu..jag skämtar inte! Då hade jag från 39 upp till 41 nästan 42 i feber i 4 dagar. Dom pumpade i mig mediciner och antibiotika hela tiden, inget febernedsättande tog på mig, och dom hade inte en aning om vad jag var sjuk i. De testade 3 olika antibiotikor som inte min kropp reagerade på, den 4:e tack och lov hjälpte! De anade några olika saker, men fick inga svar på provena de tog..till slut kom de fram till att jag måste ha haft njurbäckeninflamation. Och de sa även till mig att det var tur att du var så ung, för om du hade varit äldre hade du inte klarat dig. Alltså det var ändå så allvarligt att jag kunde ha dött om jag var äldre..!

Imorgon om jag fortfarande har feber och mår såhär konstigt blir det doktorn! Har även sjukt ont i magen (på sidan) igen :(  Är helt blank på ögonen, och har absolut ingen kraft eller ork i kroppen.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0