Blondinerna på Ullared :)


Dagens Ullared, MIN typ av humor..fy fan vad klockrent :) Vet inte hur mycket jag as garvade åt blondinerna, sen när han sprang in i vagnen. Det är typsikt mig när jag är ute och shoppar..haha!

Har ätit makaroner & köttfärsås med en hel pressad vitlöksklyta till middag idag, mums :)
Och efterrätt blir de snart, chokladmousse som står i kylen nu, och jag väntar på att det ska bli klart!



Idag har jag sett filmen "Män som hatar kvinnor" har haft filmen på min dator i månader, utan att se den..så idag tog jag tillfället i akt, usch, vilken hemsk film! Har ni någon bra film att rekommendera? :)

Hur kan några dagar kännas som en evighet?! 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0