All energi är borta..


Jag har nog tappat all min energi från och med igår - vad har hänt?
Jag är helt slut i hela kroppen! Och ögonen svider och jag är så sjukt trött..

3 timmar på jobbet idag var nästan ren plåga..Fast fick mig ett gott skratt åt en sak som hände idag :D hihi!
Och dom som jobbar på Lidl får ett stort plus, ni är så sjukt trevliga hela högen :D me like!
Träffade även på Hilli idag, åhh så kul att se dig igen vännen :)

Pratade med C idag för första gången på snart 3 månader. Han ställde en fråga som fick mig att tänka..:/

Och jag har lite plääns me Annika & Sara :D nu kör vi brudar! I helgen tycker jag vi styr det här som vi har planerat ett tag nu, innan det blir försent?






Jag är för gammal för sånt här, jag har lust att packa väskan igen och bara dra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0